niedziela, 25 lutego 2018

Pielęgnacja włosów ^^

Dostaje wiele pytań typu "Co robisz, że masz takie śliczne, długie zadbane włosy?"
Postanowiłam napisać o tym post.
      Oto mój prosty przepis.
1) Mycia
 Ja używam  szamponu z "Dove", a następnie szampon dziecięcy (obojętnie jaki), aby nawilżyć moje włosy.
2) Odżywianie.
 Moją ulubioną odżywką do włosów jest "O'REVLE", ale używam też odżywki "DOVE".
- Po umyciu włosów szamponem, nakładam odżywkę na 10 minut, następnie spłukuję.
3) Olejowanie.
Olejek arganowy.
- Nałóż olejek na włosy zaczynając od wysokości brody w dół, a następnie rozczesz grzebieniem.

         Tak na prawdę wszystko zależy od Was i tutaj możecie kierować się ceną.
Poniżej możecie zobaczyć moje włosy naturalne oraz obecnie rozjaśnione.
         Którą wersję wybieracie?  <3


                                                   Naturalne


                                                      Rozjaśnione (końcówki)


                                                        Rozjaśnione (całość)

inaccess*

14 komentarzy:

  1. WOw chciałabym mieć takie włosy <3 Ja także staram się jak najbardziej dbać o swoje włosy <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, masz naprawdę śliczne włosy i takie długie 😍 szczerze zazdroszczę :-) i biorę przykład z Cb :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy śliczne 😍 za posiadanie takich cena nies znaczenia :) i rozjasnione o wiele lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Włosy to Ty masz idealne! <3 Olejowanie fajna sprawa, staram się często to robić i to rzeczywiście działa! :) Fajny blog - z przyjemnością dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe włosy, skorzystam z twoich porad.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post :)
    Jeśli lubisz tematykę włosową to zapraszam do mnie :)
    https://eve-hair.blogspot.com/
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz piękne włosy! efekt jest naprawdę wow <3

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com
    PS. Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  8. WOOOW twoje włosy są przepiękne :D
    Bloga obserwuje :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz piękne włosy, naprawdę super. Przydatne wskazówki. Dziękuję bardzo. Pozdrawiam, poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Włosy masz na prawdę boskie i nie jedna dziewczyna ci ich zapewne zazdrości, jednak pielęgnacja to podstawa. Ja swoich nie olejuje, ale myśle nad tym dosc intensywnie ;)
    Makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń